Kracht van DE KAART

Heb jij ook ervaren hoe krachtig DE KAART werkt en zou je er het liefste zelf mee willen werken?

Dat kan tijdens de één-daagse training Kracht van DE KAART, waarbij jij als professional de mogelijkheid krijgt om het werken met DE KAART eigen te maken en in te zetten in de praktijk van alledag.

We gaan vooral praktisch met DE KAART aan de slag, in combinatie met verschillende werkvormen en materialen.

Of je nu met kinderen of volwassenen werkt. DE KAART zorgt altijd voor beweging en een verhaal. Waarbij gevoelens en gedachtes van de cliënt verwoord worden door de beelden en woorden die de kaart aanreikt.
Door het ‘spelen’ met de kaart, wordt zichtbaar wat er leeft.

DE KAART is bij verschillende thema’s heel goed inzetbaar.
Daarnaast leent DE KAART zich uitstekend bij het werken met kinderen en jongeren die niet goed weten hoe zij zichzelf kunnen uiten.

Tijdens de training gaan we in op verschillende thema’s op de kaart:
– Verlies en herstel,
– Materialen,
– Werkvormen,
– Jouw cliënt en
– Soorten vragen.

Tijd: 9.30-16.00 uur
Aantal personen: 6
Lunch: inbegrepen
Locatie: Huissen
Investering p.p: € 198,50,= (exclusief kaart)
Trainingsdata:
In overleg

Reacties van mensen die werken met de kaart:

“De kaart laat het gesprek ontstaan.”
(HVO- docent)

“De woorden op de kaart zeggen veel meer dan wat er eigenlijk staat.” (Sociotherapeut HIC, Karakter Nijmegen)

“De nuance zit hem in hoe je de kaart inzet. Soms is op de kaart gaan staan confronterend. Door met materialen te werken kun je toch ervaren wat er speelt zonder over een grens heen te gaan.”
(Hondencoach)