Trainingen

Hoe fijn zou het zijn als steeds meer mensen kinderen en jongeren kunnen begeleiden bij verlies en rouw.
Dit is voor mij de reden dat ik ook professionals train in hoe zij zelf kinderen en jongeren kunnen begeleiden bij ingrijpende gebeurtenissen, zoals scheiding, ziekte en (aankomend) overlijden.

De volgende trainingen geef ik op locatie:

• De ruim 2,5 uur durende training Begeleiden bij rouw en verlies in de klas, geeft veel praktische werkvormen, inspiratie en theoretische onderbouwing om op vele vragen antwoord te geven en ouders en kinderen te kunnen begeleiden.
  • De ruim 2,5 uur durende training Begeleiden bij scheiding in de klas laat je ervaren wat kinderen voelen en meemaken. Door werkvormen met theoretische onderbouwing kun je je nog beter inleven in een kind tijdens scheiding.

Trainingen locatie Huissen:

• De één-daagse training KRACHT VAN DE KAART is een unieke kans voor leerkrachten/docenten om kennis te maken met de begeleidingsmethode van DE KAART voor scholen en gezinnen met verlies.